imtoooldtobethislost

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

Fingrarna i halsen, igen.

Av imtoooldtobethislost - 12 januari 2013 17:26

Så sitter jag med fingrarna i halsen lutad över toalettstolen för andra gången denna vecka. 


"Äh, det gör inget om jag äter lite godis idag. Jag har ju varit duktig, gått ner över ett kilo på några dagar." 

Jag äter några bitar och sen känner jag bara nej, detta är inte okej. Så jag går in i badrummet,tar ut piercingen, fäller upp toalettlocket, sätter mig på knä, lägger håret bakom öronen och trycker ner fingrarna i halsen. Jag har blivit ganska bra på det där, att spy självmant alltså. För några år sedan gick det inte, men övning ger färdighet. 

Så nu sitter jag här med fingrar som luktar spya och en hals som gör ont. 


Tumblr_lhv7eylle21qcbx4yo1_500_large

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av imtoooldtobethislost - 23 juni 2013 10:54

Snubben jag dejtar: "Är det okej om jag tar tjack?" Jag: "Ja?" Polare "Hon har redan tagit."   Dansade satan och kunde inte sova förrens kvällen efter.    Snubben jag var äckligt kär för ett tag sedan i skrev att han saknar mig och i prin...

Av imtoooldtobethislost - 31 maj 2013 21:04

Insåg nyss att vi har träffats två gånger utan att ha planer på att röka gräs eller dricka alkohol.  Planen var väl att vi skulle bli höga och ha sex, då jag aldrig varit så nära att komma som gången innan, men när vi tillslut kom till sex-biten va...

Av imtoooldtobethislost - 28 maj 2013 13:23

Mår dåligt och har ångest över att han tycker om mig. Jag kommer ändå bara förstöra allt, det gör jag alltid.  Tar händelserna i förväg som vanligt. Det finns ingen anledning till att han skulle orka med mig, att han tycker om mig är bara dumt.  ...

Av imtoooldtobethislost - 27 maj 2013 13:16

Undrar lite vad killen jag dejtar sagt till sina kompisar, fick nämligen en kindpuss och höra att vi var fina tillsammans av hans bästa vän och av en annan av våra kompisar satte sig ner bredvid och frågade om vi "hade pratat".  Vet inte riktigt hu...

Av imtoooldtobethislost - 21 maj 2013 10:44

Jag var inte gravid. Två negativa test och några dagar senare fick jag mens.  Mellan killen och mig är det helt över, det finns ingen chans i världen att det kommer bli något mellan oss igen. Hans reaktion över det hela var förjävlig. Jag försökte ...

Presentation

Tjej i 20årsåldern som lider av borderline.
Detta är bloggen där jag skriver sådant jag inte kan skriva om i min icke-anonyma blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards