imtoooldtobethislost

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av imtoooldtobethislost - 20 januari 2013 21:54

Som den slampa jag är hånglar jag med en kille som jag vet har varit intresserad av mig, hur det ligger till nu vet jag inte. Jag vill bara vara kompis med honom. Men med lite alkohol i kroppen blir jag så otroligt slampig. Dessutom är jag ju löjligt kär i en annan kille, J, som inte vill ha mig. Eller, han vill inte vara tillsammans med mig. Han vill ligga med mig när han känner för det och umgås med mig. Han vill gärna att jag betalar för mat osv också. Alla fördelar i ett förhållande har han, men nackdelarna slipper han. Som att ge mig lite bekräftelse, göra saker med mig, för det är ju bättre att hänga med grabbarna när jag också vill vara med. Jag ska vara ensam i en storstad jag knappt känner till, trots att han också kommer vara där och göra samma saker som mig. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjej i 20årsåldern som lider av borderline.
Detta är bloggen där jag skriver sådant jag inte kan skriva om i min icke-anonyma blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards