imtoooldtobethislost

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av imtoooldtobethislost - 27 januari 2013 22:03

Orkar inte mig själv. Försöker så hårt det går att inte flippa ut och vara en jobbig bekräftelsehora. Är ju tramsig då och det kanske räcker för denna veckan. Bekräftelsen jag fick, ehm, igår är inte längre tillräcklig. Så jag htänker ju ligga med den killen, för då kanske det räcker i mer än en dag. Fick höra att det inte är ett bra sätt, att söka bekräftelse genom att ligga med folk alltså. Men jag bryr mig inte.

Fan. Man borde kunna köpa bekräftelse. Borde kanske bli hora, då får jag betalt för det. Det borde väl vara bra bekräftelse, att folk kan tänka sig att betala för mig. 


Fan. Jag vill bara att Han ska älska mig och bekräfta mig.


Av imtoooldtobethislost - 27 januari 2013 19:27

Träffade killen som jag tror är intresserad av mig i helgen. Jag drack en jävla massa, vi drog hem till honom, rökte och hade nästan sex (vi hånglade och han slickade mig). Jag har inte så jätte mycket minne av detta, var ju både full och hög. Har planer på att fortsätta med en del av sakerna vi gjorde, dvs ha sex med honom. Vill inte killen jag vill vara med vara med mig så får jag vara med killen som vill vara med mig istället. Är ju en bekräftelsehora. Fast tror egentligen inte att han är bra för mig i längden, inte för jag bryr mig. Kanske inte så bra att hänga med killar som knarkar när man har borderline och inte bryr sig om vad som händer med en. Det vill säga, erbjuder han mig något kommer jag ta det.


Om det är nogon där ute som läser detta och lider av borderline, är ni också bekräftelsehoror? 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjej i 20årsåldern som lider av borderline.
Detta är bloggen där jag skriver sådant jag inte kan skriva om i min icke-anonyma blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards