imtoooldtobethislost

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av imtoooldtobethislost - 31 januari 2013 21:45

Jag vill skada mig. Skära, skära och skära. Se huden öppna sig, gärna så mycket att det behöver sys. Åh, jag saknar det. Känslan av att ha lyckats att göra något rätt, även om det bara var att skära så djupt att det behövde sys.



Sår i den här storleken sydde jag aldrig, även om vissa kanske skulle tycka att jag borde ha gjort det.

  


Av imtoooldtobethislost - 31 januari 2013 15:06

Funderade på att dricka vin till frukost, men lät bli. Jag vill dricka med någon som kan tänka sig att ligga med mig. Alternativt ta droger med någon som orkar skaffa. Men det är torsdag, den enda människan jag känner som alltid har röka och lätt kan skaffa annat jobbar imorgon, så han kommer inte vilja. Alkohol med någon som kan tänka sig att ligga med mig, vem skulle det vara? Det är torsdag. Jag hoppas på fest imorogn. Jag behöver en fylla (för han vill inte ha mig och jag går sönder). 


Tumblr_mherlf5rnd1qjtsy7o1_500_large


Det var bättre att inte veta, att tro att han fakiskt kände som jag. Men jag förstår, det är klart han inte vill ha mig, för vem fan vill ha någon med borderline? Speciellt om den personen är jag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjej i 20årsåldern som lider av borderline.
Detta är bloggen där jag skriver sådant jag inte kan skriva om i min icke-anonyma blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards